الثلاثاء، 5 ديسمبر 2006

عجبي

حابة اكتب من زمان اوي , بس يمكن كنت محتاجة اقرا شوية بلوجات عشان اعرف هي بتتكلم في ايه.المهم اديني بكتب وخلاص
ماهو لو كان فيه حاجة تاني اعملها ماشي بس كلكم ح تقولو امال دي بتشتغل فين؟
انتو عارفين اللي بيحطو الخضار بتاعتهم عالناصية وينادو عليها؟ اهي الشركة بتاعتنا زيهم , وعلى رأي واحد زميل لينا هنا بيقوللي من الأفضل انك تشيلي كلمة الشركة دي خالص.مفيش شغل رسمي يا جماعة احنا لو جالنا زبون نشتغل لو ما جالناش اهو احنا قاعدين واديني بكتب بلوجات اهوه
افتكرت وانا بقرا البلوج بتاع طاهر (كله محصل بعضه) انه بيتكلم عني
الشركة بكفاياها خالص واحد هو اللي يشتغل الشغل كلو , بس مين الواحد ده؟؟ أنا طبعا كلو فوق دماغي والنتيجة ايه
انا ما بنامش من وجع ايدي من كتر ما بكتب عالكمبيوتر واحيانا بروح البيت مالاقيش حاجة اكلها عشان معنديش وقت اصلا اشتري اي حاجة.ما علينا
وفي الاخر ايه الفايدة يعني؟؟؟
اديهم نصبو علي ال500 بتاعتي ولا قدرت اتكلم معاهم حاجة , يومها تمنيت اني ما رجعش هنا تاني , اتقهرت منهم اوي , بس هنعمل ايه؟ ادينا بنتعلم
الافظع من ده كلو اني كنت في الاول خالص متحمسة للشغل حماس مش طبيعي
واديني اهوه بتمنى اني اسيبهم النهاردة قبل بكرة
معرفش هي الناس دي ما بتحسش والا ايه
تنتون بيعدي جنب اخويا فالشارع ولا كانو يعرفو ولا بيسلم عليه ولا حاجة (ماهو مالوش عندو مصلحة) بس يوم اللي احتاج من شركتو حاجة قاللو انت فين يا راجل وازيك وعامل ايه ومن اساليب الفتاكة اياها
طبعا قاعد بيتكلم دلوقتي انو ما بيحبش يتعامل مع الناس اللي بتسلم عليه عشان مصلحة
عجبي

ليست هناك تعليقات: