الخميس، 14 ديسمبر 2006

أقوى أفلام العيد...العب العب

ايه المسخرة اللي بيعملها (الفنان) الصغير ده؟؟؟؟
كل الناس شافت حصل ايه في افتتاح الفلم بتاع اول ايام العيد وسط البلد
يجي الفنان الصغير بقى وبيقوللك ايه؟؟؟
اقوى افلام العيد
العب العب
ورقص ومياصة وبكيني واخر حلاوة ياعم
ياترى الافتتاح ح يكون فين المرة دي؟؟؟؟؟؟؟

هناك 13 تعليقًا:

شيمـــــاء يقول...

يا رب يكون الافتتاح فى دماغه وياخدوها له صليبة و مفك فى دماغه
و ميعرفوش يقفلوا الافتتاح ده

قولوااااااا امين

فلة يقول...

آآآآآآآآآآآآآمييييييييييييين ياااااااااااااارب

أُكتب بالرصاص يقول...

للأسف انا شفت له فيديو غير منتشر على النت

منتهى الاسفاف والحقارة


فعلا
الصغير صغير

الله يرحم ايام عدوية
وحسن الاسمر

الحصان الأسود يقول...

آآآآآآآآآآآآآآميــــــــــــــــن

هههههههههههههه
أكتب بالرصاص

انت قصدك عالفيديو بتاع سينيما مترو في الافتتاح اللي بيرقصوا فية دينا وريكو وسعد؟؟؟
انا شفت الفيديو دة وسعد وريكو بيبوسوا بعض من بقهم

شواذ علني يابني

والبوسة التانية مزدوجة منهم على خدين الست المحترمة دينا اللي اثبتت ان السليكون بتاع عمليات النفخ ممكن يستبدل باللبن الطبيعي
وبعد كدة بيقولوا مين السبب في السعار الجنسي اللي حصل للعيال لما شافوا ثلاثي الدعارة دة واتهبلوا

ربنا يولع فيهم كلهم يارب

فلة يقول...

فعلا ان الفيديو اللي بتتكلمو عنو فيه منتهى السفالة وقلة الادب
ربنا يسمع منكم

الحصان الأسود يقول...

لا اسكتوا بقى فية حتة فيديو مسخره تقريبا سعد البتاع دة في فرح معاه رقاصة درجة عاشرة مومس مسجلة دعاره رسمي

مش ممكن الحركات اللي بيعملها الزفت دة معاها واللمس والحك والوساخة

اما على الكلام اللي بيقولوا فحدث ولا حرج ياريت تبصوا عالفيديو في مدوتة دماغ ماك بتاريخ 5 يناير

بجد حاجة تقرف

والله انا لو مسئول عن البلد دي و في ايدي قرار لكنت اصدرت امر اعدام للزبالة دي كلها

فلة يقول...

فعلا انا كنت متابعة الموضوع عند دماغ ماك
ايه المسخرة وقلة الادب اللي بيعملها دي
دي قلة ادبو ينفع يتعمل فيها مسلسل
بس يكون مكسيكي

غير معرف يقول...

ناموسة قالت لطيرة هل تقدري تزني
قالت لها ما إنتي تحتاري في فني
هزت جناحها وقالت ياطيره يا أختي
أخرس بلدنا النهاردة فنان وبيغني

فلة يقول...

اه والله صحيح

koukawy يقول...

انا من رأي ان تصنيف افلام انتاج السبكيه لازم يكون تصنيفه زي الألإلام الممنوعه اللي بيسموها ثقافيه
منهم لله

فلة يقول...

ربنا يستر

غير معرف يقول...

هاااااااااااى
انا اسمى عمرو ممكن نتعرف
انا اميلى
amr_bmw121@yahoo.com
ورقم تليفونى
0119284033

غير معرف يقول...

هوه ما فيش حد موجود